Garantie & Klachten

Garantie & Klachten Formulier

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan te leveren. Helaas komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Je bent wettelijk verplicht om binnen twee maanden na constatering van het probleem hier melding bij ons over te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals verwacht. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het formulier op deze pagina in te vullen. Komen we er samen niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Het is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is.